Жиі қойылатын сұрақтар
Connected Home командасы күн сайын біздің өнімнің сапасын жақсарту үшін жұмыс істейді және Connected Home ақылды үйінің пайдаланушыларына мүмкіндігінше аз сұрақтар қойылуын қалайды. Бірақ біз қанша ақпарат салсақ та, сұрақтар қалуы мүмкін. Біз оларға жауап беруге қуаныштымыз! Алайда, бізден көмек сұрамас бұрын, төменде жиі қойылатын сұрақтар тізімін қарап шығыңыз.
Android және iOS базасымен жұмыс істейтін барлық құрылғылар Connected Home қосымшасын қолдайды.
Сіз Connected Home мобильді қосымшасын App Store және/немесе Google Play-ден жүктей аласыз.
Мобильді қосымшада тіркелу үшін қажет:
- Сіздің құрылғыңыз бен Connected Home ақылды үйіңіз бір Wi-Fi желісіне қосылғанына көз жеткізіңіз,
- Connected Home мобильді қосымшасын іске қосыңыз және авторизациядан өтіңіз:
- Келесі терезеде "үйді іздеу" батырмасын басу арқылы Ақылды үйіңізді табу керек:
- Әрі қарай, Сіз Connected Home ақылды үйіне кіруге мүмкіндік аласыз!
Connected Home қосымшасы автоматты түрде жаңартылады. Play Market/App Store-да жаңа нұсқа пайда болған кезде Сізге хабарлама келеді.
Егер Сіз жаңа нұсқаның пайда болуы туралы білсеңіз, бірақ хабарлама алмаған болсаңыз, оны Play Market/App Store-ға кіру арқылы жаңарта аласыз.
Сіз бағдарламаның нұсқасын біле аласыз:
- Connected Home қосымшасының өзінде:
- App Store және/немесе Google Play:
Connected Home қолданбасы кез-келген құрылғыға push хабарландыруларын автоматты түрде орнатады. Егер Сіз Push хабарландыруларын алмасаңыз, құрылғының хабарландыру параметрлерін тексеруіңіз керек.
iOS үшін:
- Телефон параметрлеріне өтіңіз,
- Хабарламалар бөлімін ашыңыз,
- Connected Home қосымшасын табыңыз,
- Келесі параметрлерді орнатыңыз(қосылған Connected Home):
- Интернетті тексеріңіз,
- Құрылғы Wi-Fi желісіне қосылғанын тексеріңіз,
- Connected Home мобильді қосымшасын жаңартыңыз (Қосымшадан шығып қайта кіру керек),
- Егер 1, 2, 3-тармақтар мәселені шешпесе, техникалық қолдау қызметіне хабарласыңыз.
Connected Home қосымшасын бір уақытта 12 адамға дейін пайдалануға болады.
Жоқ. Connected Home сымды және сымсыз шешім үшін біріктірілген мобильді қосымша. Егер Сізде Connected Home компаниясынан ақылды үй орнатудың әртүрлі түрлері бар бірнеше пәтер болса, онда Сіз оларды бір бағдарламада басқарасыз.
Орнатылған құрылғылар жиынтығына байланысты Сіз келесі хабарландырулардың бірқатарын аласыз:
- Судың ағып кетуі кету туралы хабарламалар,
- Түтіннің болуы туралы хабарламалар,
- Күзет Режимін Хабарлау,
- Орнатылған құрылғылар жиынтығына байланысты басқа да хабарламалар.
Сіз Connected Home техникалық қолдау қызметіне хабарласа аласыз:
- Connected Home қосымшасы арқылы:
- телефон нөмірі бойынша: +7 771 072 44 37* (байланыстың таңдаулы тәсілі – WhatsApp мессенджері).
Біздің қолдау қызметі Сіздің сұрағыңыз бойынша Сізге онлайн режимінде кеңес береді және қажет болған жағдайда Сізге сервистік инженер жіберіледі.
Техникалық қолдау қызметінің жұмыс кестесін ескеруді сұраймыз: дүйсенбі - сенбі сағат 9:00-ден 18:00-ге дейін.
* ұялы байланыс операторы Beeline екенін ескерулеріңізді сұраймыз
Егер құрылғы Connected Home ресми сату бөлімінен сатып алынған болса, ол автоматты түрде Сіздің бағдарламаңызда пайда болады.
Егер Сіз құрылғыны өзіңіз сатып алсаңыз, оны Connected Home жүйесіне енгізі туралы техникалық қолдау қызметінен кеңес ала аласыз.
Бұл опцияны орнату жөндеу аяқталған кезде мүмкін емес, себебі кабель желісін салуды қамтиды.